Susisiekime
info@piaras.lt
+370 689 38988
Rekvizitai
Pozityvus marketingas, UAB
Įmonės kodas: 305640060
PVM mokėtojo kodas: LT100014659018
Adresas: Saulės g. 11A, Užliedžiai, LT-54305 Kauno r.
Back

Paslaugos

Marketingo strategijos kūrimas

Įmonės, siekdamos efektyvių savo veiklos rezultatų ir stokodamos profesinių žinių, imasi visų marketingo kanalų. Tokiu atveju, neretai, sunku tampa apskaičiuoti grįžtamąją naudą verslui ir reklamos efektyvumą. Įmonės savininkas mato, kad rinkodarai skiriamas biudžetas yra išskirstytas įvairiems kanalams, bet atsakymo: ar tie kanalai tikrai tinka konkrečiam verslui – nėra, efekto – nėra. Ir, kaip taisyklė, marketingo veiksmams skiriamas biudžetas yra sumažinamas ar darbai iš viso yra stabdomi, dėl iki tol nepajustos realios naudos.

Socialinių tinklų administravimas

VIEŠUMAS

Pripažinkite, juk dažnai prieš pirmąjį kontaktą Jums aktualią įmonę ar žmogų pasitikrinate viename iš soc. tinklų. Koks įspūdis kyla, jei soc. tinkluose nerandate jokios informacijos apie įmonę/asmenį?

PARDAVIMAI

Didžioji dalis žmonių naujienas, jiems aktualią informaciją sužino būtent soc. tinklų pagalba. Net didieji pasaulio naujienų portalai yra nepajėgūs pasipriešinti šiam soc. tinklų fenomenui. Tad nenuostabu, kad soc. tinklai jau yra tapę neatsiejamu kanalu pardavimų didinimui.

KLIENTAI

Jų gausiai bendruomenei suburti soc. tinkluose galima kurti UGC turinį, aktyviai komunikuoti „story” kanale, bendrauti su klientais komentaruose, asmeninėmis žinutėmis. Visa tai tam, kad klientas jaustų artimą ryšį su verslu ar jam aktualios paslaugos/prekės pardavėju, kas skatintų jo lojalumą.

„Reels” kūrimas: filmavimas, montavimas

Vaizdo klipų era – taip galime pavadinti pastaruosius ir ateinančius metus soc. tinklų kontekste. Jau įprasta visiems tapę produktus, paslaugas pristatinėti būtent vaizdo klipų pagalba, nes būtent šis formatas:

UGC turinio kūrimas

O kas tai? Tai vizualinis turinys (dažniausiai „reels” formatu), sukurtas apie verslo prekę/paslaugą. Šis turinys yra profesionaliai sukurtas ir yra viešinamas verslo soc. tinklų paskyroje, o ne UGC kūrėjo paskyroje.

Marketingo mokymai

  1. Kaip planuoti savo verslo/prekės ženklo komunikaciją soc. tinkluose?
  2. Ką svarbu žinoti administruojant soc. tinklus?
  3. Kokia yra komunikacijos svarba įvairių įstaigų įvaizdžiui?
  4. Kokią įtaką daro įmonės vadovo ar darbuotojo komunikacija soc. tinkluose?
  5. Kaip saugiai elgtis internetinėje erdvėje?
  6. Marketingo strategijos svarba ir rengimo etapai.

Naudojame slapukus, kad suteiktume jums geriausią patirtį. Cookie Policy