Susisiekime
info@piaras.lt
+370 689 38988
Rekvizitai
Pozityvus marketingas, UAB
Įmonės kodas: 305640060
PVM mokėtojo kodas: LT100014659018
Adresas: Saulės g. 11A, Užliedžiai, LT-54305 Kauno r.
Back

Marketingo strategijos kūrimas

Marketingo strategijos kūrimas

Įmonės, siekdamos efektyvių savo veiklos rezultatų ir stokodamos profesinių žinių, imasi visų marketingo kanalų. Tokiu atveju, neretai, sunku tampa apskaičiuoti grįžtamąją naudą verslui ir reklamos efektyvumą. Įmonės savininkas mato, kad rinkodarai skiriamas biudžetas yra išskirstytas įvairiems kanalams, bet atsakymo: ar tie kanalai tikrai tinka konkrečiam verslui – nėra, efekto – nėra. Ir, kaip taisyklė, marketingo veiksmams skiriamas biudžetas yra sumažinamas ar darbai iš viso yra stabdomi, dėl iki tol nepajustos realios naudos.

Tai pažįstama ir Jums?

Galime paguosti, tai gana dažnas scenarijus įvairių įmonių situacijose. Taip nutinka dėl marketingo kompetencijų trūkumo, o paprasčiau sakant – tai įvyksta įmonei neturint rinkodaros strategijos. Chaotiški marketingo veiksmai, neišmatuojami rezultatai, plano nebuvimas ir kt. – tai nėra tenkintina ir toleruotina situacija. Priešingai: įmonėje visi šie veiksmai privalo būti struktūrizuoti.

Esame pastebėję dažną tokią įmonių padėti – darbą be marketingo strategijos. Pristatome galimybę įvairių verslų sektoriams turėti unikalią, išskirtinai jiems sukurtą marketingo strategiją. Jos kūrimas trunka 30 – 40 dienų. Marketingo strategijos kūrimas susideda iš:

  1. Esamo verslo komunikacijos audito;
  2. Konkretaus atvejo rinkos tyrimo;
  3. Tikslinių klientų analizės;
  4. Verslui tinkamų marketingo kanalų numatymo ir jų panaudojimo plano;
  5. Soc. tinklų marketingo strategijos ir konkretaus 12 mėnesių plano.

Ši marketingo strategija klientams – tai lyg navigacinis planas. Vadovaujantis juo įmonei bus paprasta pamatuoti rezultatus, atsiras apibrėžta veiksmų seka bei nuoseklumas vykdant rinkodaros darbus. Ir, žinoma, racionaliai bus paskirstytas marketingui skirtas biudžetas.