Kas yra Marketingo agentūra?

Kas yra Marketingo agentūra?

Norite plėtoti savo verslą samdydami marketingos agentūrą? Pasiteiraukite, ar jie gali sukurti į klientus orientuotą strategiją, kuri atitiktų jūsų produktus ar paslaugas skirtingiems vartotojų pageidavimams.

Įmonės, kurios vadovaujasi rinkodaros strategija, paprastai atlieka išsamią rinkos analizę, kad nustatytų klientų pageidavimus ir sukurtų klientų poreikiams pritaikytą žinutę. Jos taip pat taiko reklamos taktiką, kad klientai žinotų apie jūsų prekės ženklą.

Marketingo agentūros siūlo visapusiškas arba integruotas su reklama susijusias paslaugas visose žiniasklaidos priemonėse ir rinkose.

Ryšiai su visuomene

 Šis procesas sukuria abipusiai naudingus santykius. Prekybos leidiniuose jų taktika gali būti pranešimai spaudai, konferencijos, televizijos pokalbių laidos, straipsniai ir skiltys.

Prekės ženklas

 Prekės ženklas yra simbolis, reprezentuojantis tuos, kurie susiduria su įmone ir (arba) jos prekėmis ar paslaugomis.Šios agentūros išplečia marketingo aprėptį už prekių ar paslaugų ribų. Jos pirmiausia orientuojasi į stipraus viešojo įvaizdžio arba jūsų rinkos verslo “vardo” kūrimą, puoselėjimą ir palaikymą.

Tiesioginio pašto rinkodara

Tokios įmonės daugiausia dėmesio skiria “tiesioginio atsako” žiniasklaidai – tai rinkodaros strategijos, kuriomis klientams suteikiamas integruotas būdas jums atsakyti. Tai gali būti pašto siuntos, pavyzdžiui, laiškai ar atvirukai, elektroninio pašto rinkodara, pritraukianti klientus į jūsų svetainę, ir (arba) telefoninis marketingas, kai kvalifikuoti skambintojai skambina nurodytai potencialių klientų grupei.

Google  marketingas

 Dažnai marketingo agentūra naudoja “Google” marketingą – tai rinkodara, kai mokate už tai, kad jūsų rezultatai (skelbimai) būtų rodomi organinės (neapmokamos) paieškos sistemos rezultatų puslapyje. Beveik visa “Google” rinkodara yra „PPC „reklama, arba mokėjimas už paspaudimą. PPC reiškia, kad mokate tik tada, kai kas nors spusteli jūsų skelbimą. Kainos nustatomos pagal aukciono kainą už paspaudimą, o vieno raktažodžio kaina labai skiriasi priklausomai nuo to, su kuo pateikiate pasiūlymą.

Socialinė žiniasklaida

 Populiarus skaitmeninės rinkodaros įmonių pogrupis, šios įmonės daugiausia dėmesio skiria bendravimui su vartotojais per “Facebook”, “Twitter”, “LinkedIn”,  ir kitą socialinę žiniasklaidą. Šios organizacijos nuolat stebi socialinius tinklus. Užmegzti ir palaikyti internetinius ryšius su klientais ir potencialiais klientais yra jų prioritetas.

Turinio rašymas

 Turinio rašymas paprastai yra medžiaga, sudaryta įeinančioms skaitmeninėms kampanijoms. Medžiaga rašoma atsižvelgiant į SEO, sąveikos ir konversijos tikslus. Turinio rašytojai, rašydami medžiagą tokioms prekybos vietoms ir platformoms, kaip forumai, socialiniai tinklai, vietinis straipsnių turinys ir uždara medžiaga, pavyzdžiui, baltosios knygos, formatuoja turinį.

SEO (optimizavimas paieškos sistemoms)

Optimizavimas paieškos sistemoms, arba SEO, yra turinio, skirto srautui perkelti iš paieškos rezultatų puslapio (SERP) į skaitmeninę nuosavybę, kūrimas ir plėtojimas. Ji taip pat apima raktinių žodžių tyrimo paslaugas, nuorodų kūrimo ir techninio SEO valdymo paslaugas. SEO srautas vadinamas “organiniu” srautu arba “srautu iš paieškos sistemos”.

WEB Svetainių dizainas

Svetainių dizainas apima įvairias kompetencijas ir disciplinas. Šios sritys apima grafinį dizainą, sąsajos dizainą, HTML kodavimą, naudotojo patirtį (UX) ir SEO (optimizavimą paieškos sistemoms).

Grafinis dizainas

 Grafinis dizainas apima tokių elementų, kaip paveikslėliai, tipografija ir architektūra, naudojimą vizualinėms koncepcijoms išreikšti.

Elektroninis paštas

 Elektroninio pašto marketingas susideda iš el. pašto pranešimų rinkimo (pasirinkimo) ir platinimo tikslinei auditorijai. Elektroninių laiškų generavimas paprastai apima apsikeitimą apdovanojimais ar principais įmonės vardu arba įmonės ir perspektyvos vardu. Baltosios knygos ir kitas uždaro pobūdžio turtas arba pasiūlymai mainais į el. pašto adresą yra paskatų pavyzdžiai. Kai tikslinė grupė pasirinks ir suteiks leidimą gauti pranešimus, bendrovė pateiks pranešimus tikėdamasi, kad ši perspektyva galiausiai taps mokančiu klientu.

Tradicinė reklama

 Tradicinė reklama taikoma masinės informacijos priemonių formoms, kurios apima žurnalus, televiziją, skaitmeninę žiniasklaidą, radiją ir skelbimų lentas. Jei nesate tikri dėl skirtumų, peržiūrėkite mūsų straipsnį apie reklamą ir rinkodarą.

No Comments

Post A Comment

thirteen − 6 =